freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

• Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Szlovákia 2007 3.

2007.08.23. 10:03 :: weasley

III. nap 08. 23.
Reggelire swédasztalos reggelit kaptunk a szálláson. A dobsinai jégbarlangba ahova ma készültünk, délután 4-kor zár. Korán indultunk. Ótátrafüredről Lanovkával mentünk Rebianokra. Onnan húsz perc gyaloglással elértük a tarajaki vízesést. Nagyon állat volt. Útközben vagy fél kiló áfonyát megettünk. Mindehol áfonya volt! Aztán újra kocsibapattantunk. Velka Lomnicán egy Szent László templomot néztünk. A vörös kolostortól lefelé a folyón 9 km-en keresztül raftingoltunk. Baromi jó volt! Átsétáltunk Lengyelországba.  Mivel dobsinára már nem értünk volna oda Kásmarkra mentünk. Ott is ebédeltünk. Városnézés, cukrászda, aztán nyomás haza. Útközben nem álltuk meg, hogy ne vegyünk Deli csokit. Éjjel 3-ra értünk haza. Azért igaza van a közmondásnak. Mindenhol jó, de a legjobb otthon.

A kirándulás képei

Szólj hozzá!

Címkék: blog élet szlovákia

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.